Salı, Şubat 02, 2010

Sanal Fırtına...

İki gündür dinmek bitmedi şu lanet fırtına. Kastı kavurdu her yeri, sabaha kadar dışarıda Pink Floyd konser veriyor sanki...
Bir de yağmur ki seni beni boğar atar Allah korusun...

Fazla bir şey düşünmek istemiyorum bu ara. Beynim yorgun gibi sanki. Hani eski insanlar der ya "Ruhum yoruldu vallaha billaha Necibe hanımcım, Allah seni inandırsın..." diye. Benim de beynim yoruldu vallaha billaha Necibe hanımteyze. Böyle bir ağırlık var kafa tarafımda, neye delaletse artık.

Notlar açıklanmış, ben gene kalmışım... Dün onca fırtınada gene gittim şu lanet harcı yatırdım. Sırılsıklam oldum vallaha billaha Necibe hanımteyze...

Bir yanlızlık tutkusu peydah oldu bana bir de şu aralar. Asırlarca yanlız kalasım var. Bana en yakın insan msn kadar uzak olsun istiyorum. Hayatı FB'den takip edeyim, bilimum etkinliklere internetten katılayım istiyorum. Gerekirse online olarak eğitim göreyim, sanal alemde çalışayım. Online dating sitelerinden hayatımın aşkını bulup msn'de görüntülü evleneyim, sanal bebeğim olsun...
Hayat bayram olsun...

Gibi hastalıklı düşünceler beni esir alırsa...

Allah seni inandırsın, beni deli diye tımarhaneye tıkacaklar Necibe hanımteyze...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails