Cumartesi, Şubat 20, 2010

Elfen Lied Derim Başka Bir Şey Demem...

Daha fazla erteleyemeyeceğim. Hem üstünden yeterince zaman geçti, bu süre içinde ise her nasılsa bu animeyi düşünmediğim bir gün bile geçmedi.



Beni ne bu kadar etkiledi bilmiyorum. Umutsuz bir çocukluk aşkını içermesi mi, işin içinde zambakların olması mı, insanlar canını yaktığı zaman öldürmeye başlayan, aynı acıyı onlara da yaşatmak isteyen Lucy mi, pembenin en sevdiğim tonlarının bu animede geniş yer tutması mı, yoksa her dinlediğimde içinde kaybolmak istediğim introsu mu...

Elfen Lied benim için anlatılamayacak güzellikte bir anime.

Burada oturup karakterleri ve hikayeyi anlatmaya niyetim yok. Zaten google'da aradığınız anda hepsine ulaşırsınız. Ben yanlızca ucundan kıyısından bulaştığım anime kültürünün aslında bu kadar geniş ve derin olduğunu bilmiyordum. Evet gerçekten beni çok etkiledi bu kısa seri. Hani bir bölüm bitince diğerinin dolması işkence gibi geldi. O kadar sürükleyici yani.



Karakterlerden bahsetmeyecek olsam da belirtmeden geçemeyeceğim. Her ne kadar çok karakter yer almasa da her birinin birbirinden hazin ve etkileyici hikayeleri var. Ve işin kötü tarafı hiçbirini yaptıklarından dolayı suçlayamıyorsunuz. Yani en azından ben suçlayamadım... o.o

Gerçi şimdi böyle hazin mazin deyince sanki Kemal Tuğcu romanıymış gibi oldu. Yok, bunun türü bilim kurgu - aksiyon - dram. Hani bir filmden falan örnek vermek istedim ama beceremedim. Yok böyle bir şey piyasada, ya da ben görmedim abi.

O bu değil de, ben içimdeki isteği bastıramayıp bu animeyi bir daha izlersem ağlarım nan o.o" Öyle böyle de ağlamam, deli deli ağlarım, hastanelik olurum mazallah.

İnsanlar neler yaşıyor be abi... Biz de dertliyiz sanıyoruz burda ha...



Ha, unutmadan, Japonca dublajlı Türkçe altyazılı ilk bölüm için tıklayın. 25'er dakikalık toplam 13 bölüm ve bir adet 10.5 bonus bölüm var. Ben 13'ü de bitirdikten sonra bu bonus bölümü izlemenizi öneriyorum. Yani şahsen ben öyle yaptım ve memnun kaldım xD

Zambak masumluğunda günler dilerim...

1 yorum:

Lost in History dedi ki...

izliycem ilk firsatta, senden ogrenip bakmistim bir ara, muzikleri de cok guzel gibi.

Related Posts with Thumbnails