Cumartesi, Ocak 16, 2010

Niye acaba ? o.0

Cake - Comfort Eagle (Building a Religion)

Evet, Cake'e sardım bu aralar, niye bilmem. Şaka maka niye olduğunu bilmediğim pek çok şey yapıyorum sanki, ne bileyim doktora gittim mesela bu gün. Eve gelip 8 saat uyudum, sabah 4'te cin gibi kalktım. Kilo vermeye falan çalışıyorum, sigara bırakma çabaları... Niye acaba ? Ne kilom fazla ne sigarayla derdim var, ne doktoru özledim ne de uyumazsam ölüyorum. Böyle söyleyince de tuhaf şeyler yapıyormuşum gibi geliyor kulağa, acaba bir tek bana mı öyle geliyor ? o.0

O bu değil de, suratımda kist varmış o.o Öyle acayip şey mi olur lan ? diyemedim tabi bin yıllık tahsilden sonra karşıma doktor olarak gelmiş şeker mi şeker hatuna. Ama acayip değil mi ? İnsanın suratında kist mi olur lan ? Kimseden duymadım böyle bir şey, gelir de beni mi bulur ? o.0

Türlü çeşit soru sordum doktora. Dayanamadı ;
"- Okuyor musun ?" dedi gözünü dikip.
"- Eeth" dedim.
"- Kaçıncı sınıftasın ? Nerde okuyorsun ?" dedi.
"- Hacettepedeyim, fizik mühendisliğinde. 1.5 tan 2 sayılır." dedim hafiften utanarak - niyeyse (aha sebebini bilmediğim bir şey daha!)
"- Git ders çalış biraz. Bunalıma girmişsin sen, yüzünü gözünü incelemeye başlamışsın." dedi. Demek ki bunalımda olduğumu anlamak için psikiyatrist olmaya gerek yok, dermatologlar da anlayabiliyor bunu.
"- o.o" dedim istemsizce. o.o .

Haklı mı ki acaba ? Son 2 haftadır ders çalışmak dışında pek kaale alınacak bir şey yapmadım gerçi. Kafayı yüzümle gözümle mi bozdum acaba ? Bana sanki pek yeni bir şey değilmiş gibi geliyor ama... Neyse...

Sali gününden sonra düzelirim. Şu matematiği verdikten sonra şahane bile olurum lan.

Hiç içimden gelmiyor çalışmak bu gün. Resmen oyalanıyorum burda. O masa o kadar sinir bozucu geliyor ki gözüme. Büyüdü biraz sanki şu ara, bir de karanlıklaştı. Ukala ukala çağırıyor bir de beni. Terbiyesiz.

Çalışmak lazım galiba. Integral, dizi seri falan. Soru çözmek lazım.

Lazım... Niye acaba ? o.0


P.S : Cake'le bir alıp veremedğim yok. We're building a religion here... o.o

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails